Kniha Grafický design - typografie - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Gavin Ambrose, Paul Harris ; [překlad Pavel Kočička]

nakladatel CPress
rok vydání 2010
vydání Vyd. 1.
jazyk česky
místo Brno
stran 175
rozměry 23 cm
poznámka il. (převážně barev.)
ISBN 978-80-251-2967-8 (brož.)

Typografie je tím, co dává textu vizuální podobu. Vhodným výběrem písma můžete u čtenáře dosáhnout neutrálního efektu, nebo vzbudit jeho emoce: navodit třeba umělecký, politický či filozofický dojem, nebo dokonce vyjádřit charakter člověka či organizace. Škála písem sahá od jednoduchých tvarů, vhodných pro rozsáhlejší texty, až po úchvatnější písma, která na sebe strhávají pozornost a používají se proto v titulcích a v reklamě. Kniha určená začínajícím studentům i zkušeným designérům, se noří do hloubi tajů typografie a na skutečných příkladech detailně představuje nejrůznější podoby jejího využití v oblasti kreativního designu. Upraveno pro české prostředí.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(2)
Prostějov
500 Kč

stav: Perfektní

kniha 500 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  88 Kč
Zásilkovna  79 Kč
Balíkovna  69 Kč
osobní předání – Prostějov  0 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu shání 8 uživatelů

Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 8krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy