Kniha Budování úspěšného firemního webu - strategie, tvorba, propagace - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
kniha Budování úspěšného firemního webu strategie, tvorba, propagace, BEN - technická literatura 2005
nakladatel BEN - technická literatura
rok vydání 2005
vydání 1.
místo Praha
stran 127
rozměry 21 cm
poznámka il.
ISBN 80-7300-173-X (brož.)

Ve firemní webové prezentaci se může skrývat velký potenciál - záleží ovšem, jak se ke svému webu daná firma postaví. Publikace je určena spíše pro manažery firem, neboť přehlednou formou poskytuje čtenáři základní souvislosti, na základě kterých lze provádět kvalitnější strategická rozhodnutí týkající se firemního webu.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy