Kniha Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotil 1 uživatel

Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová

nakladatel Grada
rok vydání 2011
vydání 1. vyd.
jazyk česky
místo Praha
stran 304
rozměry 25 cm
poznámka il., portréty
ISBN 978-80-247-3527-6 (váz.)

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(417)
Olomouc
300 Kč

stav: nová, nelistovaná

kniha 300 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  89 Kč
Zásilkovna  79 Kč
Balíkovna  85 Kč
osobní předání – Olomouc  0 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 8krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy