Kniha Metody výzkumu médií - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská

nakladatel Portál
rok vydání 2010
vydání Vyd. 1.
jazyk česky
místo Praha
stran 293
rozměry 20 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-7367-683-4 (brož.)

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur).


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(12)
Nusle, Staré Město
450 Kč

stav: Dobrý, na začátku několik zvýraznění

kniha 450 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  90 Kč
Zásilkovna  79 Kč
Balíkovna  69 Kč
osobní předání – Nusle (Praha)  0 Kč
osobní předání – Staré Město (Praha)  0 Kč
Osobní předání dle domluvy. Bydlím v Nuslích (nedaleko Pražského povstání) a studuju na Staroměstské. K předání mi vyhovuje i Muzeum.
(6070) TIP
919 Kč

stav: výborný stav, kniha může mít maximálně trochu ohnuté rohy

kniha 919 Kč
Zásilkovna  78 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu shání 1 uživatel

Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 8krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy