Kniha Podnikatelský mýtus - proč většina začínajících firem skončí a jak tomu předejít - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotili 3 uživatelé

Michael E. Gerber ; [překlad Petr Král]

nakladatel Incommunity
rok vydání 2011
vydání Vyd. 1.
jazyk česky
místo Praha
stran 221
rozměry 21 cm
ISBN 978-80-87524-03-9 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(11144)
Liberec I-Staré Město
989 Kč

stav: viz dále

2011 Stav: Dobrý, na několika stranách podtrhán text zvýrazňovačem. Vazba: Brožovaná

kniha 989 Kč
Zásilkovna  69 Kč
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec)  0 Kč
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion
(1027)
545 Kč

stav: nová

zcela nová, nečtená

kniha 545 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  82 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Je k dispozici také vydání z roku 1997

Sháním tuto knihu

Tuto knihu shání 4 uživatelé

Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 46krát.

Komentáře

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.


Puf 15. 12. 2020
Nové vydání úspěšné knihy kalifornského autora nás provádí klíčovými životními fázemi podniku od jeho založení až po období zralosti, odhaluje nástrahy těchto vývojových etap i důvody, proč tak vysoké procento nově založených firem krachuje hned v prvních letech své existence, ale především ukazuje, jak se vyhnout nepříjemným chybám a tragickým omylům, které vedou k plýtvání zdroji, zklamání a nakonec i k likvidaci firmy.

Knihomol25 14. 09. 2023
Autor nás provádí klíčovými životními fázemi podniku od založení, přes dospívání až po období zralosti, odhaluje nástrahy vývojových etap i důvody, proč tak vysoké procento nově založených firem krachuje hned v prvních letech své existence, ale především ukazuje, jak se vyhnout vážným chybám a tragickým omylům, které vedou k plýtvání zdroji, zklamání a nakonec i k likvidaci firmy.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy