Kniha Marketing hotelových služeb - [předpoklady využití marketingu v hotelu, marketingová strategie, aktivizace marketingového mixu, koordinace marketingových činností] - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
kniha Marketing hotelových služeb [předpoklady využití marketingu v hotelu, marketingová strategie, aktivizace marketingového mixu, koordinace marketingových činností], Ekopress 2006
nakladatel Ekopress
rok vydání 2006
vydání Vyd. 2.
místo Praha
stran 158
rozměry 24 cm
poznámka il.
ISBN 80-86929-05-1 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(779)
Háje
130 Kč

stav: použitá

kniha nepoškozená, desky lehce opotřebované, rohy lehce ohnuté

kniha 130 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  110 Kč
Zásilkovna  110 Kč
osobní předání – Háje (Praha)  0 Kč
Ve výjimečných případech možná dohoda jiného místa předání, dle časových možností. Kontakt na Vás se mi zobrazí až po ZAPLACENÍ objednávky! Do té doby se s Vámi na jiném místě předání domluvit nemohu.
(307)
Zlín
130 Kč

stav: Velmi dobrý stav, jako nová

kniha 130 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  79 Kč
Zásilkovna  69 Kč
Balíkovna  63 Kč
osobní předání – Zlín  0 Kč
Zaslání do 2-5 dnů. Osobní předání cca 2x měsíčně v Pardubicích v OC Atrium, v Praze na Hlavním nádraží a ve Zlíně v OC Zlaté jablko.

Sháním tuto knihu

Tuto knihu shání 1 uživatel

Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 35 Kč.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy