jazyk | česky | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2017 | ||||||
vydání | 1. | ||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: výborný
kniha | 117 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 150 Kč |
Zásilkovna | 85 Kč |
Balíkovna | 75 Kč |
osobní předání – Vinohrady (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Žižkov (Praha) | 0 Kč |
Osobní vyzvednutí je možné po předchozím potvrzení každý všední den od 10.00 do 18.00. |
stav: Skvělý stav. Akorát nalepeny nálepky z knihovny.
kniha | 140 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 85 Kč |
Zásilkovna | 89 Kč |
Balíkovna | 75 Kč |
osobní předání – Kroměříž | 0 Kč |
Po dobu omezení vyhlášených vládou kvůli coronaviru je osobní předání zrušeno. Hlávkova ulice, čas předání po domluvě - pokud jsme doma, lze kdykoliv během dne. |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Americký rabín a autor bestselleru Když se zlé věci stávají dobrým lidem se v knize zabývá tím, co je pro většinu lidí klíčové – jak žít život tak, aby měl smysl, aby na něm záleželo, aby byly jeho plody k něčemu. K tomu je třeba lépe poznat lidskou povahu, pochopit mnohé lidské tužby a dilemata. Na řadě příkladů ze života lidí kolem sebe, ale také na velkých příbězích z Bible a světové literatury Kushner ukazuje lidskou touhu být dobrý, stejně jako jeho vnitřní spory týkající se otázek lidské falešnosti a zloby, uvažuje o tématech pomsty, spravedlnosti a odpuštění. Duchovní moudrost je v knize kořeněna židovským pohledem na svět a smyslem pro humor a paradox, psychologická poučení zároveň dávají řadu jasných termínů a orientačních bodů, které velká životní zkušenost stahuje sympaticky na zem. Harold S. Kushner je americký rabín a uznávaný autor duchovní literatury. V Portále vyšla jeho úspěšná kniha Když se zlé věci stávají dobrým lidem.
Prodáno jednou za cenu 179 Kč.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)