Jan Ostřížek a kol.
| rok vydání | 2007 | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| vydání | 1. vyd. | ||||||||||
Zobrazit více
|
|||||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Cílem publikace je seznámit čtenáře s kontrakty typu PPP, jakožto alternativou financování veřejných infrastruktur a služeb. Na konkrétních případech je uvedeno, jak vytvořit PPP projekt, který má šanci uspět v konkurenci s ostatními projekty. Autoři popisují, jak se vyvarovat nejčastějších chyb a jak naopak využít výhody, které daný subjekt má. Jednotlivé kapitoly jsou zaměřeny na tvorbu projektu, zahraniční zkušenosti, právní rámec PPP v České republice, hodnocení investic a možnosti projektového financování. Samostatná kapitola je věnována rizikum (a jejich řízení) v projektech PPP. Nechybí ani informace o institucionálním zabezpečení PPP v ČR a o realizovaných a připravovaných projektech. Text obsahuje řadu příkladů, případové studie, výňatky z příslušné legislativy a základních dokumentů. Příležitost a výzva je hlavním mottem projektů PPP. Kniha Jana Ostřížka a kol. přináší ucelené zpracování tématu Public Private Partnership tak, aby čtenář snadno pochopil, proč je partnerství soukromého a veřejného sektoru v posledních letech takovou výzvou. PPP projekty se používají ve všech vyspělých zemích světa nejen proto, že veřejný sektor může ušetřit peníze daňových poplatníků, ale hlavně proto, že v sobě skrývají celou řadu příležitostí a přenos vybraných rizik na soukromé společnosti. Kniha bude jistě velkým přínosem pro větší veřejné povědomí o Public Private Partnership, ale bude i první „učebnicí“ v českém jazyce, která se tématem erudovaně zabývá. Ing. Filip Drapák předseda představenstva, výkonný ředitel PPP Centrum ČR
Prodáno jednou za cenu 99 Kč.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)