rok vydání | 2019 | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
vydání | 1. | ||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: dobrý/ velmi dobrý
Obsahový marketing začal být v posledních letech pro mnoho firem a projektů tím nejdůležitějším kanálem pro získávání zákazníků, budování značky a plnění dalších marketingových cílů. Už za hodinu po přečtení této krátké, ale informacemi nabité knihy sami
kniha | 160 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 119 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Prodáno jednou za cenu 150 Kč.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)
Už za hodinu po přečtení této krátké, ale informacemi nabité knihy sami zjistíte, jak může být obsahový marketing i vaší novou strategií. Zakladatel marketingové agentury Včeliště Josef Řezníček vám řekne, jak k obsahu přistupovat a zapojit ho do vašeho projektu.
Objevte recept úspěšného content marketingu a návod na přípravu funkční obsahové strategie. Naučíte se distribuovat obsah tak, aby ho našli vaši noví zákazníky, a zjistíte, jak vyhodnotit, jestli se vám investice do jeho tvorby vyplácí, nebo ne.