Kniha Marketing služieb - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
jazyk slovensky
rok vydání 2008
vydání 1
Zobrazit více
nakladatel Wolters Kluwer
stran 214

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Služby tvoria neoddeliteľnú súčasť každodenného života ľudí. Predstavujú určitý objem statkov, ktoré ľudia spotrebúvajú na zabezpečenie svojej existencie, a sú špecifickým prostriedkom uspokojovania potrieb. Sféra služieb predstavuje v súčasnosti jednu z najdynamickejšie sa rozvíjajúcich oblastí ekonomiky. Formujúce sa konkurenčné prostredie núti aj organizácie verejného sektora, ktoré poskytujú služby, čoraz viac orientovať svoju činnosť na zákazníka a jeho potreby. Všeobecné pravidlá využívania marketingu služieb si v organizáciách verejného sektora vyžadujú určitú modifikáciu vzhľadom na odlišnosti a špecifiká týkajúce sa vlastností, produkcie a spotreby služieb. Publikácia je určená predovšetkým ako vysokoškolská učebnica pre študentov Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, ale výborne poslúži aj pracovníkom pôsobiacim v organizáciách verejného sektora.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)