| jazyk | slovensky | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2025 | ||||||
| vydání | 1 | ||||||
Zobrazit více
|
|||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Vysokoškolská učebnica Informačné systémy marketingu sa systematicky venujeme spoznaniu logiky fungovania informačných systémov od ich základov, prechádza cez ich aplikácie v podnikovom prostredí a končí špecificky pri systémoch používaných v marketingovom manažmente. Marketing, resp. jeho viditeľné časti, sú momentálne čoraz viac digitálne, resp. digitalizované, preto v poslednej časti učebnice rozpracovávame základy digitálneho marketingu.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)