| jazyk | slovensky | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2022 | ||||
| vydání | 1 | ||||
Zobrazit více
|
|||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Autorský kolektív spojený v tejto publikácii prináša a sprostredkúva poznatky z oblasti manažmentu internacionalizácie, ako aj riadenia vstupu na zahraničné trhy i investovania v zahraničí. Zameriava sa aj na investičné prostredie a jeho vývoj a na zmeny v manažmente medzinárodného podnikania a medzinárodného marketingu v období digitalizácie. Časti učebnice sú venované i medzinárodným aspektom riadenia a vedenia ľudských zdrojov, ktoré sú často považované za dôležitý, ak nie najdôležitejší faktor úspechu na zahraničných a globálnych trhoch.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)