Kniha Emerging Markets - Lessons for business success and the outlook for different markets - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotil 1 uživatel
nakladatel The Economist
rok vydání 2007
jazyk anglicky
místo London
stran 245
rozměry 22 x 14
ISBN 978-1-86197-843-1 (váz.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(980)
Dejvice, Liboc
71 Kč

stav: nová

Ve stejné tvrdé vazbě a jednotném přebalu vydavatele The Economist mám v nabídce i další knížky.

kniha 71 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  82 Kč
Zásilkovna  79 Kč
Balíkovna  69 Kč
osobní předání – Dejvice (Praha)  0 Kč
osobní předání – Liboc (Praha)  0 Kč
Osobní předání na některé stanici metra (nejlépe Dejvická, Muzeum, po dohodě i na jiné stanici), ale lze se domluvit i na jiném místě v Praze.

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.


Knihomol25 10. 02. 2022
The second edition of this successful Economist guide covers everything that businesses need to know in order to be successful in emerging markets. It uses real experiences of companies to illustrate how emerging markets work, how important they are, and the investing opportunities they have to offer. It shows the reader how to detect weaknesses in current emerging-market strategies and how to account for risk, corruption, and cultural boundaries. The book is invaluable both for managers who are entering emerging markets for the first time and for those who are already operating in them.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy