Philip Kotler, Kevin Lane Keller, překlad Tomáš Juppa, překlad Martin Machek
| rok vydání | 2013 | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| vydání | 4. | ||||||||||
                                Zobrazit více
  | 
                        |||||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: nová, v původní fólii
| kniha | 1900 Kč | 
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 129 Kč | 
| Zásilkovna | 89 Kč | 
stav: Zcela nová
Nabízím 16. vydání této knihy v angličtině. Je tedy novější než tato. Je nepoužívaná, ale jelikož již nejsem studentem managementu/marketingu tak by se na ní prášilo. 
Jelikož dosud nevyšla v českém jazyce a je doslova nabitá informacemi, její cena je 
| kniha | 1936 Kč | 
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 99 Kč | 
| Zásilkovna | 89 Kč | 
| osobní předání – Plzeň Jižní Předměstí (Plzeň, okr. Plzeň-město) | 0 Kč | 
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu.
Prodáno 11krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
								
																								
	
	
				
	
								
				
				
				
				
					
(reklama)