Kniha Marketing management - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotil 1 uživatel
rok vydání 2013
vydání 4.
Zobrazit více
nakladatel Grada
stran 816
rozměry 29 cm
poznámka V knize uvedené 14. vyd. se týká originálu
ISBN 978-80-247-4150-5 (váz.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(2)
1480 Kč

stav: velmi dobrý

kniha 1480 Kč
Zásilkovna  85 Kč
(11)
1900 Kč

stav: nová, v původní fólii

kniha 1900 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  129 Kč
Zásilkovna  89 Kč
(2)
Plzeň Jižní Předměstí
1936 Kč

stav: Zcela nová

Nabízím 16. vydání této knihy v angličtině. Je tedy novější než tato. Je nepoužívaná, ale jelikož již nejsem studentem managementu/marketingu tak by se na ní prášilo.

Jelikož dosud nevyšla v českém jazyce a je doslova nabitá informacemi, její cena je

kniha 1936 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  99 Kč
Zásilkovna  89 Kč
osobní předání – Plzeň Jižní Předměstí (Plzeň, okr. Plzeň-město)  0 Kč
(11)
999 Kč

stav: použitá, jako nová

kniha 999 Kč
Zásilkovna  80 Kč

Sháním tuto knihu

6 zájemců

Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu.

Historie prodejů

Prodáno 11krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)