Alec Ross, překlad Jan Prokeš
edice | Crossover; sv. 3 | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2019 | ||||||||
vydání | 1. | ||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2019 Stav: Velmi dobrý
kniha | 197 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
stav: Nová
Bezvadný stav, kniha je bez závad, nečtená, jedinou vadou je velmi lehce zvlněná zadní horní strana obálky a malinká hnědá "čmouha" taktéž na zadní straně obálky (viz druhé foto)
kniha | 210 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 69 Kč |
Zásilkovna | 89 Kč |
osobní předání – Karlín (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Prosek (Praha) | 0 Kč |
stav: velmi dobrý
kniha | 176 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 150 Kč |
Zásilkovna | 85 Kč |
Balíkovna | 75 Kč |
osobní předání – Vinohrady (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Žižkov (Praha) | 0 Kč |
Osobní vyzvednutí je možné po předchozím potvrzení každý všední den od 10.00 do 18.00. |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Dokážeme se přizpůsobit měnící se povaze práce? Které dovednosti by měly rozvíjet naše děti? Může obava z kybernetické války rozpoutat další závody ve zbrojení? Autor nabízí zasvěcený a informovaný pohled na přicházející změny v oborech, které nejvíce ovlivní naši ekonomickou budoucnost, počínaje robotikou a umělou inteligencí přes kybernetickou bezpečnost a komerční využití genomiky až po dopad digitálních technologií na peněžní trhy. Nový a vrcholně erudovaný pohled na obory, které nejvíce ovlivňují ekonomickou budoucnost lidstva
Prodáno 5krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)