Kniha International Marketing - Theory, Practices and New Trends - Trh knih - online antikvariát

kolektiv autorů, Hana Machková, Petr Král

Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Oeconomica
rok vydání 2016
vydání 2.
jazyk anglicky
stran 246
ISBN 978-80-245-2152-7

Kniha poskytuje komplexní přehled všech nástrojů mezinárodního marketingu a jejich využití v rychle se měnícím globálním podnikatelském prostředí. Text je doplněn řadou příkladů a mini případových studií zaměřených na region střední a východní Evropy. Oproti prvnímu vydání byl obsah knihy rozšířen o nové trendy v mezinárodním marketingu. Reflektovány také byly změny v podnikatelském prostředí, které se odehrály v souvislosti s nedávnou globální ekonomickou krizí. Aktualizovány byly i všechny příklady a případové studie. První část knihy se zabývá analýzou podnikatelského prostředí, rizik spojených se vstupem na zahraniční trhy, formami vstupu na zahraniční trhy, mezinárodním marketingovým výzkumem a mezinárodními marketingovými strategiemi. Druhá část knihy se věnuje segmentaci, positioningu, targetingu a značkové politice a poslední část pokrývá všechny nástroje mezinárodního marketingového mixu. Přidána také byla zcela nová kapitola zabývající se současným trendem společenské odpovědnosti firem (CSR).


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy