jazyk | česky | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2014 | ||||||||
vydání | 1. | ||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Pěkný stav, je jako nová, jen desky jsou nepatrně opotřebované
a mají nepatrně ohlý dolní roh.Na deskách jsou asi dvě slabé rýhy.
Upřesnění podmínek osobního předání:
vyzvednutí knihy je možné po dohodě kdykoliv v Praze 4 Modřanech.
kniha | 110 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 93 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Modřany (Praha) | 0 Kč |
Osobní vyzvednutí knihy je možné POUZE v místě bydliště - ulice Voborského (Praha 12 Modřany) - po dohodě kdykoliv. |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Velká pozornost se dnes věnuje problematice sociálních médií. Stejně tak je kladen značný důraz na téma společenské odpovědnosti firem. Autor předkládá první knihu, která obě témata vnímá jako vzájemně provázaná, a přesvědčivě argumentuje, že nejúspěšnějšími firmami budoucnosti budou ty, které se chovají společensky nejodpovědněji. Hlas lidí spojených prostřednictvím sociálních sítí nabývá na síle a podle Jonese postupně nutí podnikatelský svět, aby si osvojil nové standardy chování.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)