Eric Ries, překlad Lukáš Dušek
jazyk | česky | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2015 | ||||||||
vydání | 1. | ||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Většina startupů selže. Řadě selhání by však šlo zabránit. Lean Startup je nový druh přístupu k podnikání, který začíná být populární na celém světě. Lean Startup přináší jiný pohled na budování nových firem. Eric Ries definuje startup jako organizaci zaměřenou na vytváření něčeho nového v extrémně nejistých podmínkách. To platí jak pro jednotlivce začínajícího v garáži tak pro skupinu ostřílených profesionálů. Jedno mají společné: musí odhalit roušku nejistoty a objevit tu pravou cestu vedoucí k udržitelnému podniku. Lean Startup vychovává společnosti, které jsou kapitálově úspěšnější a lépe využívají lidskou kreativitu. Poučen štíhlou výrobou spoléhá na „ověřená zjištění“, rychlé vědecké experimentování i na řadu neintuitivních praktik, které zkracují vývojářské produktové cykly, měří skutečný a reálný pokrok bez povrchních metrik a pomáhají zjistit, co zákazníci skutečně chtějí. Lean Startup neplýtvá časem na vytváření komplikovaných plánů, ale nabízí způsob, jak kontinuálně testovat vizi a adaptovat se dříve, než bude příliš pozdě. „Kniha Erica Riese neztratila od svého vydání nic na svém významu. Pokud jste ji nečetli, dožeňte to. A jestli už jste ji četli, přečtěte ji znovu. Nebudete litovat.“ - Jan Veselý, Lean Startup CZ „Všechny své manažery nechávám číst Lean Startup.“ – Jeffery Immelt, generální ředitel, General Electric ERIC RIES je podnikatel a autor populárního blogu Startup Lessons Learned. Zakládal a pracoval jako technický ředitel v IMVU, svém třetím startupu. Často má proslovy na různých konferencích a setkáních, radil řadě startupů atd.
Prodáno 12krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)