Kniha Marketing v pojišťovnictví - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
rok vydání 2006
vydání 2., přeprac. vyd.
Zobrazit více
nakladatel Linde
místo Praha
stran 87
rozměry 21 cm
ISBN 80-7201-627-X (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(957)
Čakovice
249 Kč

stav: Moc pěkný

Vnitřek knihy v super stavu, papírový přebal malé známky použití.

kniha 249 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  99 Kč
Zásilkovna  89 Kč
Balíkovna  85 Kč
osobní předání – Čakovice (Praha)  0 Kč

Sháním tuto knihu

2 zájemci

Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Kniha je rozdělena do dvou na sebe navazujících částí. První část je věnována obecnému úvodu do marketingu. Druhá a stěžejní část se zabývá základy marketingu v pojišťovnictví. Bez újmy na obecnosti je problematika vysvětlována se zaměřením na oblast pojištění osob, která obecně souvisí s finančním plánováním jednotlivců a rodin a má proto některé společné prvky s marketingem ve finančním sektoru. Kniha je doplněna o dva příklady z praxe. Obsahuje také přílohu s výkladovým slovníčkem základních pojmů v pojišťovnictví včetně anglické terminologie. Publikace je vhodná pro pracovníky v pojišťovnictví, marketingové pracovníky ve finančním sektoru a pro studenty jako doplňková literatura

Historie prodejů

Prodáno jednou za cenu 294 Kč.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)