Kniha Barevné kombinace pro grafiky a designery - výběr, význam, vnímání - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
jazyk česky
rok vydání 2024
vydání 1
Zobrazit více
nakladatel Grada
stran 192
ISBN 978-80-271-3626-1 brožovaná

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Na našem trhu zcela ojedinělá kniha, která se věnuje se barvám, jejich kombinacím a vnímání. Barvy jsou rozdělené do obrazců, které lze použít pro dosažení efektů jako jsou rytmus, akcent, slavnostní ráz, povzbudivý účinek, jednotící plocha, exkluzivita a mnoho dalších. Vzorníky jsou detailně propracované a obsahují také zlatou a stříbrnou i reflexní barvy. Vzorníky jsou detailně propracované a obsahují také zlatou, stříbrnou a reflexní barvy. Všechno velice precizně zpracováno a systemizováno na základě vědeckého výzkumu. Kniha vychází především z digitálního použití barev, je proto zaměřena k použití pro designéry všech odvětví – webové stránky, reklama, obalový materiál, móda a další. Vše je velice precizně zpracované a zaměřené na současného klienta grafiků a designérů všech oborů.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)