| rok vydání | 2005 | ||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| vydání | 1. | ||||||||||||||||
Zobrazit více
|
|||||||||||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Muzikolog a psycholog Marek Franěk se věnuje vztahu mezi nadáním hudebním a matematickým a školním prospěchem vůbec, zabývá se hudbou v reklamě, táže se, zda existuje tzv. Mozartův efekt a hledá jeho praktické využití. V samostatné kapitole autor zkoumá vliv hudby v prenatálním období. Cílem knihy je orientovat studenty v základních psychologických zákonitostech hudebně pedagogického procesu a umožnit jim diagnostikovat a rozvíjet hudebnost dítěte s přihlédnutím k vlivům sociokulturního okolí, dále pak vybavit studenty teoretickými základy v oblasti výchovy jedince hudebním uměním a zorientovat je v zákonitostech hudebně výchovného procesu. Součástí knihy je vybraná literatura.
Prodáno 7krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)