Kniha Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotil 1 uživatel
nakladatel Grada
rok vydání 2015
vydání 1.
jazyk česky
stran 200
ISBN 978-80-247-5366-9

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
Jablonec nad Nisou
170 Kč

stav: Velmi dobrý

kniha 170 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  82 Kč
osobní předání – Jablonec nad Nisou  0 Kč
(6)
České Budějovice 2
100 Kč

stav: Lehce opotřebená, sem tam přehyb na růžku, sem tam poznámka

kniha 100 Kč
Zásilkovna  79 Kč
osobní předání – České Budějovice 2 (České Budějovice)  0 Kč
(2)
Hodonín
200 Kč

stav: Nová

Pár zvýrazněných řádků

kniha 200 Kč
prodejce nenabízí zaslání žádným dopravcem
osobní předání – Hodonín  0 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy