Kniha Sportovní marketing - CSR a sponzoring - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Grada
edice Expert
rok vydání 2018
vydání 1.
jazyk česky
stran 176
rozměry 24 cm
ISBN 978-80-271-0560-1 (brož.)

Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(6089) TIP
219 Kč

stav: výborný stav, kniha může mít maximálně trochu ohnuté rohy

kniha 219 Kč
Zásilkovna  78 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 119 Kč.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy