Yves Doz & Mikko Kosonen ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová]
jazyk | česky | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2011 | ||||||||||||
vydání | Vyd. 1. | ||||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: jako nová
kniha | 190 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
Zásilkovna | 89 Kč |
Balíkovna | 75 Kč |
stav: nepoužitá
kniha | 200 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 93 Kč |
Zásilkovna | 89 Kč |
osobní předání – Hodonín (Chrudim) | 0 Kč |
stav: jako nová
kniha je v perfektním stavu, jako nová
kniha | 460 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 93 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Klánovice (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Staré Město (Praha) | 0 Kč |
Náměstí Republiky |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Kniha předních světových poradců v oboru podnikatelských strategií probírá důvody, proč některé firmy nejsou s to přizpůsobit se změnám, zatímco jiné dokáží v změnách, přelomových situacích a opakujících se diskontinuitách nacházet podnikatelskou příležitost a získávat z nich prospěch. Autoři s využitím reprezentativních příkladů ukazují, jak systematicky rozvíjet strategickou agilnost vaší firmy tak, aby její strategie odpovídala novým potřebám a aby si dokázala udržet odstup od svých konkurentů.
Prodáno 2krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)