| jazyk | česky | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2014 | ||||||
| vydání | 1. | ||||||
Zobrazit více
|
|||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Velmi dobrý, pěkná.
V Praze možnost předání na různých místech dle dohody.
| kniha | 100 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 99 Kč |
| Zásilkovna | 95 Kč |
| Balíkovna | 85 Kč |
| osobní předání – Karlín (Praha) | 0 Kč |
| osobní předání – Příbram I (Příbram) | 0 Kč |
| osobní předání – Plzeň Vnitřní Město (Plzeň, okr. Plzeň-město) | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Jak vytvořit lákavý webový obsah a vybudovat loajální zákaznickou online základnu? Jak probudit zájem o vaše produkty či služby a propagovat vaši firmu pomocí nových médií na internetu? Kniha vás naučí, jak uspět online, a pomůže vám s rozvojem marketingového obsahu, na kterém lidem záleží. Vychází z případových studií společností, jež úspěšně šíří své myšlenky online, a využívá je k posílení důvěryhodnosti a k vybudování loajální zákaznické základny. Ať už jde o kratičké tweety, které vám umožní vytvořit spojení s Twitterem, příspěvky na blogu, e-knihy nebo bílé knihy, videa, která ukazují lidskou stránku vaší firmy, interaktivní webové semináře poskytující cenné praktické zkušenosti nebo podcasty, jež lze stahovat a poslouchat... a mnohem více.
Prodáno 4krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)