Kniha Marketingová komunikácia a digitálne médiá - Učebnica - Trh knih - online antikvariát
jazyk slovensky
rok vydání 2022
vydání 1
Zobrazit více
nakladatel Vydavateľstvo EKONÓM
stran 326

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Vysokoškolská učebnica Marketingová komunikácia a digitálne médiá poskytuje učebný materiál pre rovnomenný predmet, ktorý je v dobe internetu základným kameňom poznania v oblasti marketingovej komunikácie a využitia internetových kanálov ako mediálneho priestoru. Komplexný pohľad na marketingovú komunikáciu je benefitný pre študentov marketingu, reklamy, komunikácie a manažmentu. Učebnica poskytuje relevantné informácie aj pre prax. Dokáže pomôcť komunikačným a marketingovým špecialistom zorientovať sa v problematike, pochopiť súvislosti v marketingovej komunikácii a naučiť ich, ako pristupovať k tvorbe komunikačného obsahu na internete.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Mohlo by vás zajímat


Poslední navštívené (vypsat vše)