| jazyk | slovensky | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2022 | ||||
| vydání | 1 | ||||
Zobrazit více
|
|||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Vysokoškolská učebnica Marketingová komunikácia a digitálne médiá poskytuje učebný materiál pre rovnomenný predmet, ktorý je v dobe internetu základným kameňom poznania v oblasti marketingovej komunikácie a využitia internetových kanálov ako mediálneho priestoru. Komplexný pohľad na marketingovú komunikáciu je benefitný pre študentov marketingu, reklamy, komunikácie a manažmentu. Učebnica poskytuje relevantné informácie aj pre prax. Dokáže pomôcť komunikačným a marketingovým špecialistom zorientovať sa v problematike, pochopiť súvislosti v marketingovej komunikácii a naučiť ich, ako pristupovať k tvorbe komunikačného obsahu na internete.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
Děkujeme, váš podnět byl předán správcům databáze.
(reklama)