| rok vydání | 2005 | ||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| vydání | 1. vyd. | ||||||||||||
Zobrazit více
|
|||||||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: zachovalý
vyřazeno z knihovny, ale stav je solidní
| kniha | 66 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 110 Kč |
| Zásilkovna | 75 Kč |
| Balíkovna | 65 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Je lépe měnit to, co dnes ještě funguje, než provádět změny ve chvíli, kdy už nefunguje nic. Na rozdíl od radikálního reengineeringu přichází proto autor s ideou neustálého proměňování firem - metamorphingem. Provází čtenáře všemi etapami, které jsou pro jeho zavedení ve firmě zapotřebí - počínaje uvědoměním si tržní pozice, stanovením vize a podnikatelské strategie, přes změny ve vedení a myšlení lidí, až po konkrétní úkoly, které je třeba udělat dnes, v tomto týdnu a do konce měsíce. Každý krok ilustruje příklady z konkrétní firemní praxe...
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)