rok vydání | 2011 | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
vydání | Vyd. 1. | ||||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: dobrý stav, rohy lehce omšelé, jinak ok, viz foto
kniha | 120 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Hradec Králové | 0 Kč |
Osobní předávní je možné ve večerních hodinách na Slezském Předměstí v Hradci Králové. Budu-li mít zrovna cestu do města, můžeme se domluvit a já se stavím někde za Vámi. Knihy je možné také předat u mě v práci v Bělči nad Orlicí, kde jsme buď já nebo kolega k zastižení po většinu pracovního dne. |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší informace potřebné k samostatné tvorbě a publikaci autorských děl na webu i ke spolupráci s redakcemi on-line médií.Publikaci jistě ocení všichni studenti žurnalistiky a mediálních studií, publicisté pracující s on-line médii a píšící pro ně a lidé zajímající se o problematiku fungování žurnalistiky v prostředí internetu.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)