jazyk | česky | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2013 | ||||||||
vydání | 1. | ||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Monografie seznamuje čtenáře s výsledky mezinárodního výzkumu, který byl zaměřený na aktuální problematiku v oblasti připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky. Hlubší analýza se vztahuje zejména k populaci českých dětí, ale do výzkumu se zapojily i spolupracující zahraniční vysokoškolské instituce (Slovensko, Slovinsko, Polsko). Jedná se o státy, v nichž prochází předškolní vzdělávání taktéž reformou jako je tomu v ČR. Prostřednictvím monografie čtenář získá ucelený pohled v oblasti připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v ČR. Nelze opomenout skutečnost, že problematika školní zralosti nebyla v ČR v tomto pojetí řešena v posledních několika desetiletích. Monografie je určena zejména odborné veřejnosti, ale i studentům pedagogických fakult.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)