Kniha 10 smrtelných marketingových hříchů - jak je rozpoznat a nespáchat - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Philip Kotler ; [překlad Jiří Adamík, Josef Malý]

nakladatel Grada
rok vydání 2005
vydání 1. vyd.
jazyk česky
místo Praha
stran 139
rozměry 25 cm
ISBN 80-247-0969-4 (váz.)

Světoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Od popisu nepříznivé situace postupuje k takovým doporučením, aby mohl být firemní marketing skutečným motorem úspěšného podnikání. Jako marketingový profesionál budete úspěšnější, budete-li sestavovat účinnější marketingové plány, odkrývat nové tržní příležitosti a vytvářet ziskové vztahy se zákazníky.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(22)
Liberec VII-Horní Růžodol, Mnichovo Hradiště
89 Kč

stav: Jako nová

kniha 89 Kč
Zásilkovna  79 Kč
osobní předání – Liberec VII-Horní Růžodol (Liberec)  0 Kč
osobní předání – Mnichovo Hradiště (Mladá Boleslav)  0 Kč
(38)
100 Kč

stav: vynikající

kniha 100 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  82 Kč
Zásilkovna  90 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 11krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy