Philip Kotler ; [překlad Jiří Adamík, Josef Malý]
nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2005 |
vydání | 1. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 139 |
rozměry | 25 cm |
ISBN | 80-247-0969-4 (váz.) |
Světoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Od popisu nepříznivé situace postupuje k takovým doporučením, aby mohl být firemní marketing skutečným motorem úspěšného podnikání. Jako marketingový profesionál budete úspěšnější, budete-li sestavovat účinnější marketingové plány, odkrývat nové tržní příležitosti a vytvářet ziskové vztahy se zákazníky.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Jako nová
kniha | 89 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
osobní předání – Liberec VII-Horní Růžodol (Liberec) | 0 Kč |
osobní předání – Mnichovo Hradiště (Mladá Boleslav) | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 11krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.