| jazyk | česky | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2013 | ||||||
| vydání | 1. | ||||||
Zobrazit více
|
|||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Jako nová
| kniha | 110 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 98 Kč |
| Zásilkovna | 75 Kč |
| Balíkovna | 65 Kč |
stav: nová
| kniha | 150 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 89 Kč |
| Zásilkovna | 89 Kč |
| osobní předání – Plzeň Severní Předměstí (Plzeň, okr. Plzeň-město) | 0 Kč |
stav: nová, nečtená
| kniha | 250 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 100 Kč |
| Balíkovna | 65 Kč |
stav: jednou čtená
| kniha | 160 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 100 Kč |
| Zásilkovna | 75 Kč |
| Balíkovna | 65 Kč |
| osobní předání – Mirošovice (Praha-východ) | 0 Kč |
| osobní předání – Říčany (Praha-východ) | 0 Kč |
stav: zachovalá
| kniha | 180 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 93 Kč |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Princip šaolinu je kniha, která čtenáře zavede do tajemného světa rozhodování. Autor se zabývá uměním mnichů tohoto kláštera, kteří se za všech okolností dokáží rozhodnout během pouhých sedmi nádechů. Kniha je proto tematicky rozdělena do sedmi kapitol, z nichž každá se zabývá hlouběji problematikou rozhodování v nejrůznějších situacích. Autor na mnoha příkladech dokazuje, jak se člověk nechává v běžném životě manipulovat, aniž by to často sám tušil. Jaké může mít naše (ne)rozhodování dopad nejen na náš život, ale i na životy ostatních. Mnoho z nás možná netuší, že případů, kdy rozhodujeme skutečně my sami, je poskrovnu. Kniha je psána poutavým způsobem, v mnoha příkladech se poznají sami čtenáři. Autorovým cílem je přimět čtenáře, aby se zamysleli nad tím, co všechno mohou sami bez cizího přičinění ovlivnit, a jak mohou sami lépe rozhodovat o svém životě.
Prodáno 17krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)