kolektiv autorů, Tatjana Šišková
| jazyk | česky | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2016 | ||||||
| vydání | 1. | ||||||
Zobrazit více
|
|||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Velmi dobry
| kniha | 600 Kč |
| Zásilkovna | 75 Kč |
| Balíkovna | 65 Kč |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Kniha, která je praktickým úvodem do problematiky rodinné mediace, předkládá zkušenost osmi českých a slovenských mediátorů. V rodinné mediaci nejde jen o rozvody a úpravu péče k dětem, ale i o vztahy mezi sourozenci nebo partnery, o problematiku dědictví, o témata spojená s domácím násilím a o další spory. Téma je ukázáno na velké řadě kazuistik. Pozornost je věnována jednotlivým fázím, postupům a technikám mediace: např. technice přeformulování stížnosti na potřebu nebo hledání způsobu, jak definovat předmět jednání a zajistit vzájemné porozumění. Jedna z kapitol přináší informace o právním rámci rodinné mediace. Nový občanský zákoník zavedl řadu změn a mediaci pokládá za alternativu rodinných soudních sporů. Popsána je také efektivní spolupráce mediátora s oddělením sociálně-právní ochrany dětí. V knize je věnována pozornost i etice v mediaci, jež nebyla v českých nebo slovenských publikacích doposud systematicky zpracována. Publikace tak přináší poznatky o různých těžkostech či dilematech, které může mediátor prožívat. Editorka PhDr. Tatjana Šišková pracuje jako mediátorka, lektorka a zkušební komisařka při Ministerstvu spravedlnosti ČR, je čestnou předsedkyní Asociace mediátorů České republiky (AMČR) a autorkou knihy Facilitativní mediace. Další autorky jsou PhDr. Jana Pružinská, PhD. a Mgr. Eva Zakouřilová, Mgr. Elena Mešková, Bc. Jitka Řezaninová, Helena Stöhrová a Mgr. Dana Vrabcová. Mgr. František Valeš s AMČR spolupracuje jako právník.
Prodáno 3krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)