| rok vydání | 2021 | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Zobrazit více
|
|||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Tato kniha vás naučí o zákaznické péči přemýšlet jinak. Nebudete ji dále vnímat jako "odpinkávač" dotazů, ale jako místo, kde se buduje vztah se zákazníkem a získávají nové prodeje. Většina firem stále považuje zákaznickou péči za nákladové středisko a místo, kde je potřeba „odpálkovat“ dotazy zákazníků. Jsou ovšem i takové společnosti, které sílu zákaznické péče pochopily. Vnímají ji jako příležitost, kde se peníze dají vydělat a kde lze budovat vztah se zákazníky. V knize vám pomůžu dostat se do té druhé skupiny. Ať už přemýšlíte o tom, že zákaznickou péči chcete zlepšit, anebo vybudovat úplně od nuly, budu vaším průvodcem. Vůbec nezáleží na velikosti vaší firmy. Nerozhoduje, jestli je to maličký e-shop, ve kterém pracujete sami, nebo máte zákaznické centrum s patnácti kolegy. Společně se podíváme, jaká je dnes pozice zákaznické péče napříč firmou. Jak mohou z jejích poznatků těžit také ostatní oddělení ve firmě. Budeme pokračovat správnou komunikací. Na řadě příkladů si prakticky ukážeme, jak odpovídat, ale i naopak, na co si dát pozor. Také poodhalíme specifika jednotlivých komunikačních kanálů a jak je co nejlépe využít. Podíváme se společně i na zvýšení efektivity, a to díky šikovným nástrojům, správnému nastavení procesů či datům. Protože co se nedá měřit, to se nedá zlepšit. A protože o zákazníky pečují pracovníci, které je potřeba správně vybrat a zaučit, zmíníme si také tuto oblast. Když si celou knihou projdete a aplikujete nově nabyté poznatky, budete mít postavené skvělé zákaznické oddělení, které bude pečovat o vaše zákazníky. Ti se budou vracet, budou u vás utrácet více peněz a dají o vás vědět více lidem. To vše dokážete měřit a neustále zlepšovat.
Prodáno 2krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)