Christian Wolmar, překlad Zdeněk Hron
rok vydání | 2016 | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
vydání | 2. | ||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2016 Stav: Velmi dobrý. Vazba: Brožovaná
kniha | 98 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
stav: viz dále
2016 Stav: Velmi dobrý
kniha | 98 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Průkopnická studie Christiana Wolmara, který se v britských médiích zabývá historií dopravních prostředků, nazvaná Vlaky a války, je věnována nepochopitelně zanedbávanému aspektu novodobých dějin, totiž vlivu, jaký měl na moderní způsob vedení války vznik a rozvoj železnic. Ten se podle autorových zjištění projevoval především v urychlení přesunů vojenských jednotek a v zásadním zlepšení týlového zabezpečení armád válčících stran, které díky železniční dopravě už nebyly odkázány na místní zdroje. Autor sleduje své téma od prvního železničního transportu britských vojáků vyslaných potlačit nepokoje v Irsku a pokračuje dál před krymskou, americkou občanskou, prusko-rakouskou, prusko-francouzskou, búrskou, rusko-japonskou, první i druhou světovou až po korejskou a vietnamskou válku. Neponechává stranou ani podíl železnic na holocaustu.
Prodáno 6krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)