| jazyk | česky | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2016 | ||||||||
| vydání | 1. | ||||||||
Zobrazit více
|
|||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Super stav
| kniha | 180 Kč |
| Zásilkovna | 89 Kč |
| Balíkovna | 80 Kč |
| osobní předání – Bělský Les (Ostrava, okr. Ostrava-město) | 0 Kč |
| Ostrava | |
stav: Nova
| kniha | 199 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 99 Kč |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Jak zaujmout zákazníky, když konkurence dělá prakticky to samé co vy? Mít správnou odpověď je otázkou života a smrti značky! Naštěstí pro nás, Ken Segall nám díky této praktické knize poradí, jak můžeme uspět i v našem složitém a nepřehledném světě. Téměř každá firma dělá zbytečné chyby. Nechte se krok za krokem inspirovat, jak se nejčastějších chyb vyvarovat.
Prodáno 7krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)