Zuzana Kolláriková, Branislav Pupala (eds.)
jazyk | česky, slovensky | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2010 | ||||||||||||
vydání | Vyd. 2. | ||||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Málokdo pochybuje o tom, že v předškolním a mladším školním věku se pokládají základy, na nichž se bude postupně budovat celá vzdělanost dítěte. Kolektiv předních odborníků v této knize shromáždil nejnovější poznatky o psychologických a sociálních faktorech, které ovlivňují vzdělávání mladších dětí, o koncepci předškolní a primární výchovy ve světě i v Čechách a na Slovensku, i o soudobém pojetí a cílech jednotlivých oblastí kurikula. Kniha je rozčleněna na 3 části: Sociální dimenze dětství a výchovy (vztahy rodiny a školy-hledání dialogu, vstup dítěte do školy, komuniace mezi rodinou a školou,..) Základní otázky předškolní a elementární výchovy (smysl předškolní výchovy a primárního vzdělávání, školní zralost dítěte, diagnostika a hodnocení žáka ve vyučování,…) Počáteční utváření kulturní gramotnosti (rozvoj literární gramotnosti, utváření matematického světa, příroda, sociální prostředí, děti a umění, …) Řada nových koncepcí a informací je slovenské i české veřejnosti v takto ucelené podobě představována poprvé.
Prodáno 9krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)