Kniha Dějiny českých médií - Od počátku do současnosti - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
rok vydání 2019
vydání 2.
Zobrazit více
nakladatel Grada
stran 456
ISBN 978-80-271-0553-3 (váz.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(64)
Čakovice, Nový Hradec Králové, Pardubice-Staré Město
400 Kč

stav: Velmi zachovalá

kniha 400 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  99 Kč
Zásilkovna  89 Kč
osobní předání – Čakovice (Praha)  0 Kč
osobní předání – Nový Hradec Králové (Hradec Králové)  0 Kč
osobní předání – Pardubice-Staré Město (Pardubice)  0 Kč
Preferuji osobní předání - Praha. Zaslat poštou je možné. Zásilkovna možná.
100 Kč

stav: Popsaná, ale jinak ok

Takto popsaná ve více kapitolách

kniha 100 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  93 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
(64)
Dejvice
350 Kč

stav: Používaná

kniha 350 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  85 Kč
osobní předání – Dejvice (Praha)  0 Kč
(6)
Letňany
399 Kč

stav: Nová

kniha 399 Kč
prodejce nenabízí zaslání žádným dopravcem
osobní předání – Letňany (Praha)  0 Kč
Je k dispozici také vydání z roku 2011

Sháním tuto knihu

2 zájemci

Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Kniha přináší chronologický přehled historie českých médií na pozadí světových dějin. Zachycuje sociální a kulturní aspekty proměn tisku, vysílání a síťových médií a hlavní technologické inovace, které se na jejich vývoji podílely. V řadě samostatných medailonků připomíná významné osobnosti, jež jsou s médii neodmyslitelně spjaty. Noviny, časopisy, agenturní žurnalistika, filmy, rozhlasové a televizní vysílání, velká část internetové produkce (internetová verze tradičních médií, zpravodajské portály a blogy, mluvené slovo, filmy a hudba pro reprodukci či ukládání) a některé síťové služby jsou součástí jak naší každodennosti, tak ekonomické existence společnosti a politického rozhodování. Jsou také významným zdrojem kulturní produkce. V druhém vydání knihy došlo k velkým změnám především v kapitolách o médiích v meziválečném Československu a po roce 1989. Poslední kapitola zachycuje nástup internetové komunikace a digitalizaci českých médií.Publikace je určena zejména studentům vysokých a vyšších odborných škol, učitelům mediální výchovy, dějepisu a české literatury i všem, kdo potřebují či chtějí rozvíjet svou znalost masových médií a povědomí o jejich historickém vývoji.

Historie prodejů

Prodáno 6krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)