Byron Sharp, překlad Petr Sumcov
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Úplně nová
Kniha je vydána 2025
ISBN 978-80-277-4397-1
Úplně nová nečtená vhodná jako dárek. Nabízím i další díl - Nové vznikající trhy, služby …(B2B)
Kom
| kniha | 890 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 99 Kč |
| Zásilkovna | 75 Kč |
| Balíkovna | 65 Kč |
| osobní předání – Brno-město (Brno, okr. Brno-město) | 0 Kč |
| osobní předání – Židenice (Brno, okr. Brno-město) | 0 Kč |
stav: viz dále
2018 Stav: Dobrý, až velmi dobrý, desky s oděrkami
| kniha | 2639 Kč |
| Zásilkovna | 69 Kč |
| osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
| Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion | |
stav: nová
| kniha | 1200 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 93 Kč |
| Zásilkovna | 75 Kč |
| Balíkovna | 65 Kč |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Co obchodníci nevědí. Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou formou pro všechny obchodníky. Je to první kniha svého druhu, která prezentuje zákonitosti obchodu a propagace. Nejvýraznějším kladem této knihy je, že pravidla a zákonitosti v ní fungují v různé době i v různých částech světa.
Prodáno 26krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)