| jazyk | česky | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2013 | ||||||||
| vydání | 1. | ||||||||
Zobrazit více
|
|||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Marketing lze definovat různými způsoby a lze jej aplikovat do různých oblastí lidské činnosti. Lze na něj pohlížet například jako na proces řízení, jehož výsledkem je předvídání, poznání, ovlivňování, v konečné fázi pak uspokojení potřeb a přání zákazníka efektivním a výhodným způsobem, zajišťujícím splnění cílů organizace. Tento text má za cíl provézt vás problematikou marketingu, jeho postavení v rámci organizace, jeho fázemi a jeho společenskou funkcí.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)