Kniha Etika médií - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Kalligram
rok vydání 2010
vydání 1.
místo Bratislava
stran 310
rozměry 23 cm
ISBN 978-80-8101-376-8 (váz.)

Predkladaná kniha je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Etika médií je nová spoločenskovedná disciplína, ktorá je ešte len na začiatku svojho rozvoja – kvalitnej literatúry, ale aj odborných diskusií na túto tému je teda málo. Cieľom knihy je ukázať a dokázať, že médiá sú predovšetkým spoločenským fenoménom, ktorý zásadným spôsobom ovplyvňuje kvalitu života miliárd ľudí, nezávisle od toho, či si to uvedomujú alebo nie. Z postavenia médií v spoločnosti vyplýva aj požiadavka, aby sa v mediálnej činnosti striktne dodržiavala etika.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy