nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2015 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 264 |
ISBN | 978-80-7261-382-3 |
Manažerských teorií existuje dnes už tolik, že vytížený manažer prakticky nemá šanci se s nimi seznámit, natožpak přemýšlet o jejich využití ve své firmě. Tato kniha nabízí výběr z toho nejlepšího, co je na poli teorie managementu k dispozici a navíc - jako bonus - i možnosti uplatnění těchto teorií v každodenní manažerské praxi. Kniha je psaná zhuštěným, digestivním stylem, kdy každé teorii jsou věnovány dvě stránky. Na nich se seznámíte se základními myšlenkami každé z nich.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: nová-nečtená
neznatelně ťuknuté přední rohy a obálka není 100%
kniha | 249 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 75 Kč |
Zásilkovna | 89 Kč |
osobní předání – Vršovice (Praha) | 0 Kč |
Kodaňská ul., Praha 10, v pracovní dny 8-16h |
stav: Velmi dobrý stav, jako nová
kniha | 190 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 77 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 60 Kč |
osobní předání – Pardubice-Staré Město (Pardubice) | 0 Kč |
osobní předání – Zlín | 0 Kč |
Pokud knihu chcete mít co nejdříve, Balíkovnou, Zásilkovnou a Českou poštou zasílám většinou do 2-5 dnů. Osobní předání je výhodné pro ty, kdo na knihu nespěchají. Je možné si knihu předat vždy na hlavních nádražích a v centrech měst cca 1-2x měsíčně a vzhledem k mému pracovnímu programu pouze v přesných termínech, navržených zhruba týden předem. Osobně lze uskutečnit předání pouze maximálně dvou knih. |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.