rok vydání | 2008 | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
vydání | 1. vyd. | ||||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: dobrý stav
kniha | 125 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
stav: velmi dobrý
kniha | 150 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Královo Pole (Brno, okr. Brno-město) | 0 Kč |
stav: kniha je v pořádku
kniha | 190 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Klánovice (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Staré Město (Praha) | 0 Kč |
Náměstí Republiky |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům firem a dalších organizací a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Nové vydání je zcela přepracováno, obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, nově jsou zařazeny kapitoly zabývající se kvalitou ve službách a marketingem neziskových organizací, které rovněž poskytují služby.
Prodáno 4krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)