Kniha Kvalita a zákazník - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
jazyk česky
rok vydání 2015
vydání 1.
Zobrazit více
nakladatel Ekopress
stran 160
rozměry 154x230
ISBN 978-80-87865-20-0

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(21020)
Liberec I-Staré Město
329 Kč

stav: viz dále

2015 Stav: Dobrý, až velmi dobrý

kniha 329 Kč
Zásilkovna  69 Kč
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec)  0 Kč
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion

Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Slovo kvalita patří v dnešní společnosti do slovníku každého člověka. Kvalitu chápe každý podle svých vlastních měřítek, která mají často jednoho společného jmenovatele, kterým jsou peníze. Prakticky každý si dokáže představit, že by užíval výrobek z absolutní světové špičky,nicméně finanční situace toto většině lidí nedovoluje.Na tuto situaci musí reagovat většina výrobců tak, že se snaží snižovat náklady ve firmě na co nejnižší úroveň, aby produkt na trhu obstál i cenově.

Historie prodejů

Prodáno jednou za cenu 300 Kč.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Mohlo by vás zajímat