rok vydání | 2009 | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
vydání | Vyd. 1. | ||||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Problematika nadání je po řadu let zkoumána nejen v psychologii a pedagogice, ale zajímají se o ni i další obory. V současné době se stalo téma nadání velmi aktuální a v souvislosti se změnami ve školství mu věnuje stále větší pozornost i široká veřejnost. Ačkoliv v zahraničí se nadáním zabývá řada odborných publikací, u nás nemáme téměř žádnou. A právě proto vznikla tato kniha - aby alespoň částečně zaplnila mezeru. Prezentuje základní přístupy ke studiu nadání, věnuje se teoretickým otázkám a praktickým souvislostem daného tématu. Pojímá tři základní přístupy k nadání dítěte: kognitivní, osobnostně-vývojový, sociálně-kulturní. Stranou nezůstává ani klíčová otázka - vzdělávání a rozvíjení nadaných, vyhledávání nadaných dětí a jejich realizace v práci. Nedílnou součástí tohoto tématu je i vzdělávání učitelů pro práci s nadanými žáky. Publikace vychází z ryze českého prostředí a je věnována zejména studentům pedagogických oborů a oborů psychologie. Řadu nejnovějších informací zde naleznou i psychologové a pedagogové v praxi.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)