Kniha Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
jazyk česky
rok vydání 2017
vydání 1.
Zobrazit více
nakladatel Grada
stran 264
rozměry 24 cm
ISBN 978-80-271-0206-8 (váz.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(20968)
Liberec I-Staré Město
109 Kč

stav: viz dále

2017 Stav: Velmi dobrý. Vazba: Pevná bez přebalu

kniha 109 Kč
Zásilkovna  69 Kč
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec)  0 Kč
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion
(1343)
260 Kč

stav: Stav knihy velmi dobrý.

kniha 260 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  99 Kč
Zásilkovna  89 Kč
Balíkovna  75 Kč
Pardubice-Staré Město
250 Kč

stav: Viz foto

kniha 250 Kč
Zásilkovna  79 Kč
Balíkovna  75 Kč
osobní předání – Pardubice-Staré Město (Pardubice)  0 Kč
(11560)
195 Kč

stav: Velmi pěkný stav, drobná ošoupání desek

PS

kniha 195 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  115 Kč
Zásilkovna  99 Kč
Balíkovna  75 Kč

Sháním tuto knihu

3 zájemci

Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.

Historie prodejů

Prodáno 2krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)