rok vydání | 2013 | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Poslední díl trilogie sborníku o vývoji počítačových her obsahuje různorodé články z oblasti herního průmyslu. První se věnuje hernímu stylu, psychologii a typologii hráčů (autor: Ondřej Hrabec). Druhý popisuje nejčastější chyby při vývoji nových her na základě starších vzorů (autor: Michal Rybka). Třetí ukazuje problematiku herní mechaniky, její principy a postupy (autor: Jiří Zlatohlávek). Čtvrtý článek popisuje šířku a hloubku herních mechanik jako nástroj reflexe herního designu (autor: Jan Jirkovský). Pátý se věnuje level designu - herním mechanismům, příběhu a prostředí her (autor: Daniel Vávra). Šestý představuje freemium hry a stručný návod na to, co udělat pro jejich popularitu (autor: Martin Koláček). Sedmý ukazuje vývoj velkých her v krátkém čase a upozorňuje, na co by si vývojáři měli dát pozor a čemu se věnovat (autor: Vladimír Gerši). Předmětem osmého článku jsou transmédia a hraní mimo obrazovku. Počítačové hry na internetu, v knihách, filmech, deskových hrách a hry, využívající rozšířenou realitu (autoři: Jakub Guman a Martin Vaňo). Devátý článek se zamýšlí nad postavením názvu her v rámci marketingu a prodeje (autor: Lubor Kopecký). Desátý ukazuje, jak evoluce hardware a vývoj herních periferií ovlivnil herní design (autor: Michal Rybka). Poslední článek se věnuje úloze a postavení žen ve videohrách, včetně typologie ženských postav (autor: Zuzana Kostlićová). Jako přílohu kniha obsahuje seznam vývojářských studií v ČR.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)