Kniha Public relations - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
jazyk česky
rok vydání 2015
vydání 1.
Zobrazit více
nakladatel Grada
stran 256
ISBN 978-80-247-5022-4

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(1928)
185 Kč

stav: Velmi dobrý

Ke stavu: běžné opotřebení čtením
Viz výše náš sken / foto
(PŘ170)

kniha 185 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
(22)
Brno-město, Ivančice, Poruba
180 Kč

stav: Nová

kniha 180 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  87 Kč
Zásilkovna  89 Kč
Balíkovna  39 Kč
osobní předání – Brno-město (Brno, okr. Brno-město)  0 Kč
osobní předání – Ivančice (Brno-venkov)  0 Kč
osobní předání – Poruba (Ostrava, okr. Ostrava-město)  0 Kč
Dle domluvy
(76)
200 Kč

stav: Jako nová

kniha 200 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  93 Kč
Zásilkovna  89 Kč
140 Kč

stav: Vynikající, absolutně bez vad, jako nová.

kniha 140 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  103 Kč
Zásilkovna  75 Kč
(57)
Střížkov
150 Kč

stav: skvělý stav, uvnitř místy zvýrazněné pasáže

kniha 150 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Střížkov (Praha)  0 Kč
Pokud nechcete knihy zaslat poštou/Zásilkovnou, mohu vám je také osobně předat na Praze 9. Ideálně na metru Střížkov, nebo na autobusové zastávce Novoborská.

Sháním tuto knihu

1 zájemce

Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů.

Historie prodejů

Prodáno 4krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)