C.K. Prahalad & Venkatram Ramaswamy ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová]
jazyk | česky | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2005 | ||||||||||||
vydání | Vyd. 1. | ||||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2005 Stav: Dobrý
kniha | 142 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
stav: dobrý
kniha | 190 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 110 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
stav: velmi dobrý
Včetně papírového přebalu. Trochu vpisek obyčejnou tužkou.
kniha | 150 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Místek (Frýdek-Místek) | 0 Kč |
stav: Nová.
kniha | 180 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
osobní předání – Popůvky (Brno-venkov) | 0 Kč |
osobní předání – Staré Brno (Brno, okr. Brno-město) | 0 Kč |
osobní předání – Velké Meziříčí (Žďár nad Sázavou) | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosud nebývalé příležitosti k vytváření hodnoty a inovování, a naznačuje tak, jakým způsobem se vedoucí pracovníci firem mohou podílet na spoluvytváření budoucnosti. Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty.
Prodáno jednou za cenu 150 Kč.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)