Kniha Budoucnost konkurence - spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotil 1 uživatel

C.K. Prahalad & Venkatram Ramaswamy ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová]

jazyk česky
rok vydání 2005
vydání Vyd. 1.
Zobrazit více
nakladatel Management Press
místo Praha
stran 277
rozměry 25 cm
poznámka il.
ISBN 80-7261-126-7 (váz.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(20617)
Liberec I-Staré Město
142 Kč

stav: viz dále

2005 Stav: Dobrý

kniha 142 Kč
Zásilkovna  69 Kč
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec)  0 Kč
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion
(14095)
190 Kč

stav: dobrý

kniha 190 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  110 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
(180)
Místek
150 Kč

stav: velmi dobrý

Včetně papírového přebalu. Trochu vpisek obyčejnou tužkou.

kniha 150 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Místek (Frýdek-Místek)  0 Kč
(35)
Popůvky, Staré Brno, Velké Meziříčí
180 Kč

stav: Nová.

kniha 180 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  87 Kč
osobní předání – Popůvky (Brno-venkov)  0 Kč
osobní předání – Staré Brno (Brno, okr. Brno-město)  0 Kč
osobní předání – Velké Meziříčí (Žďár nad Sázavou)  0 Kč
(286)
150 Kč

stav: nová

kniha 150 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  87 Kč
Zásilkovna  89 Kč
Balíkovna  75 Kč

Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosud nebývalé příležitosti k vytváření hodnoty a inovování, a naznačuje tak, jakým způsobem se vedoucí pracovníci firem mohou podílet na spoluvytváření budoucnosti. Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty.

Historie prodejů

Prodáno jednou za cenu 150 Kč.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)