Vladimir Silva, překlad Jan Pokorný
rok vydání | 2012 | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
vydání | 1. | ||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Naučte se vytvářet skvělé hry pro platformu Android. Je až k neuvěření, jakého celkového rozmachu dosáhl Android od roku 2008, kdy se objevil úplně první chytrý telefon HTC Dream s tímto systémem. Jeho tvůrci pravděpodobně netušili, že o pouhých pět let později se bude počet zařízení s Androidem rozšiřovat tempem 1,5 milionů aktivací denně a že pro něj bude na Google Play k dispozici více než 700 tisíc různých aplikací (od jednoduchých utilit až po komplexní hry), které byly více než 50miliardkrát staženy. Není vůbec pochyb o tom, že velkému množství vývojářů se otevřely zcela nové obzory, a právě pro ně byla napsána tato kniha. Jak už její název napovídá, primárně se věnuje tvorbě her pro Android. Kniha vám pomůže pochopit nejenom nezbytné koncepty související s vývojem pro Android, ale také prohloubí vaše znalosti ohledně práce s 3D grafikou v OpenGL a OpenGL ES. A až budete mít tato témata, která zabírají první čtyři kapitoly, za sebou, lehce přejdete o úroveň výše a dozvíte se, jak s minimálním úsilím přenést na Android herní legendy ze světa desktopových počítačů – Doom, Quake a Quake II.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)